17. pro 2010.

Božićni nokti #3/Chrismas nails #3


Prvo da se zahvalim svima koji posjećuju ovaj blog jer sam u mjesec dana imala preko 2000 posjeta!!!!!!! Ljudi moji, pa ja o tome nisam sanjala ni u najluđim snovima J hvala vam svima i na posjetima i komentarima! Puno mi znače J
First to thank everyone who visited this blog because I had a month to over 2000 visits !!!!!!! Oh, boy, so I'm not dreaming about it even in my wildest dreams J Thank you all and your visit and comments! There are many means to me J

A sad noktići – jeste čule za Carlo di Roma kozmetiku? Izvorno Španjolska,a kod nas se prodaje u Offertissimi. Ugl imam jedan predivan njihov lak, sedefasto bijel koji se presijava na zlatno-žuto. Mana mu je što treba barem 3 sloja da se dobije neka nijansa ne skroz prozirna. Vrlina mu je što se relativno brzo šuši. Na njega sam nanijela BM štambilje (pločica 14) sa ružičastim nail art lakom iz Bipe. A zatim sam napravila kombinaciju 3 zlatna laka i jednog prozirnom sa shimmerom (smiješala) i gradiant tehnikom  nanijela preko nokta da ubijem intenzitet boje. Za kraj sam stavljala zlatne glittere ali jedan po jedan  i naravno nadlak! Meni su divni, nisu toliko blještavi kao zadnjih dana, ali valjda je i meni trebalo malo promjene.
Now nails - have heard of Carlo di Roma cosmetics? Originally, Spain, and here are selling the Offertissima (Croatiam cheep shop).Anyway they have a wonderful their paint, pearly white that shines on a golden-yellow. Mana is what he needs at least 3 layers to get some shade is not completely clear. His virtue is that it is relatively fast drying. I inflicted on him BM stamp (image plate 14) with pink nail lacquer art from Bipe. And then I made a combination of 3 golden light and shimmer with a transparent (smiješala) and gradiant technique caused the nail to kill the color intensity. For the end I put gold glitter, but one by one, and of course nadlak! Me are wonderful, are not as bright as the last few days, but I guess it took me a little change.









Evo nas na kraju!
Hvala vam svima!
Here we are at the end!
Thank you all!

Thank,
Maybe

Broj komentara: 9:

  1. kreativnost te obuzela ;) svaki dan nas iznenadiš s novom manikurom :)))

    imam nekoliko carlo di roma lakića...kreč bijeli je izvrstan za konad, mislim da sam negdje pisala o tome

    OdgovoriIzbriši
  2. nisam nikad probala carlo di roma lakove, ali mogla bih.
    jako mi se sviđa ovaj štambilj. di se to može kupiti?

    OdgovoriIzbriši
  3. @Ines- bome je, stalno mi je nešto na pameti šta bi mogla crtati!

    @Enči - te Bundle monster pločice se kupuju 21 u komadu i došle us me oko 130 kn sa poštarinom.

    OdgovoriIzbriši
  4. a dobro kad ti tako kažeš...meni se isto sviđaju...i čestitam na brojčici :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. nisam nikad mislila da ću izgovoriti slijedeće riječi- nemoj se ljutiti al meni se više sviđa bez šljoka i cirkona

    OdgovoriIzbriši
  6. @NC - hvala!
    Dijana - uvreda do groba!!!! šalim se, naravno! ovo je dmokratski blog i tolerira se sve osim vrijeđanja! ali šok mi je što ti se sviđa bez cirkona!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam i ja taj CdR lak i zivcira me sto je tako proziran, lijepo si tome doskocila :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je prekrasno ovo!
    Što više šljokica to bolje!
    Sad sam tako luda za šljokicama da skoro sve lakove obavezno premažem na kraju nadlakom sa šljokicama.. i sumnjam da će me ta šljokicomanija tako skoro napustit.. ako uopće ikad hoće hehe..
    I da ne zaboravim, također se pridružujem čestitkama za broj posjetitelja! Sve je to samo pokazatelj koliko te volimo i koliko su ti postovi kvalitetni!

    OdgovoriIzbriši
  9. jesi probala ostalu carlo di roma kozmetiku? ja za sada ima mdva laka i zadovoljna sam njima a ostalo se ne usudjujem probat, nekako mislim da je prejeftino da bi bilo dobro...

    OdgovoriIzbriši