22. stu 2012.

Recenzija i tutorijal Remington toplih uvijača za kosu

Nakon dobrih 2 mjeseca isprobavanja, konačno su na red došli Topli uvijači za kosu! Ta mala stvarčica koju obožavam i koristim redovito. Ta stvarčica koja mi sredi kosu bez da ju feniram (veliko jej!), koja mi daje volumen jer ja to ne znam sama! Dragi moji, vrijeme je proizvod koji već sada mogu uvrstiti u proizvod godine- topli uvijači!
Mjesecima sam ih gledala po YT kanalima dok nisu konačno postali moji. Predivni su. Funkcionalni. I u međuvremenu sam otkrila da su kod dostupni i u drugim kombinacijama. Među ostalim ima i velikih koji su mi već na WL. Na Remingtonovoj stranici pogledajte koje sve 3 vrste su kod nas dostupne a odmah ćete naći i ikonicu da vidite gdje ih možete kupiti i po kojoj cijeni.

Slika preuzeta sa službene Remington stranice

Na slici su moji uvijači. Ukupno ih je 20, 4 mala, 10 srednjih i 6 velikih. O njima i kako ih koristiti pogledajte u videu.
Napravila sam tutrijal sa 3 frizure. Kako je moja duljina nezahvalna, baš kao i kosa, možda neće biti the frizure ali ja sam zadovoljna. Topli uvijači su nešto što svakako preporučam i vrijedi ih imati!
Nadam se da sam bila od koristi. Imate li bilo kakvo pitanje, slobodno pitajte:-)
Love,
Maybe




4 komentara:

  1. Gledala sam dosta tutorijala na You Tube-u i vec par meseci se neckam, kupiti ili ne kupiti.... Definitivno si me pogurala u pravcu kupiti! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidjela sam ih neki dan u Media market i dok sam ih gledala razmisljam si, joooj Majo dali bi ti to uopce znala upotrijebit hehehehhe.... Od svih mogucih aparata, stvarcica za kosu koje sam imala dok sam zivila kod mame (mama donoslila iz Njemacke) koristila sam samo fen i peglu. Pegla mi je "przila mozak" pa sam i nju ubrzo prestala koristit. Nisam ljubitelj sprava koje unistavaju kosu. A sto se tice fena... ma necu ni spominjat hihi.... uglavnom, sta je pjesnik htio reci: Na koji nacin funkcioniraju uvijaci, dali su slicni kao pegla za kosu ili? Ja ne mogu vidjeti video jer ga nema :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda odlično!! Oduvijek sam sanjala kovrčavu kosu. Ovo ide i na moju Wish Listu!

    OdgovoriIzbriši
  4. super! kad se samo sjetim sve muke sa klasićnim uvijačima,gumicama a od uvojaka nista. ove uzimam svakako!

    OdgovoriIzbriši